dem34 Minnaksever benim idrarımda yanma falan yok ama sürekli karnım ağrıyor artık dayanamıyorum karın ağrısına
dem34 Gizem9688 ben henüz 12+4 haftalık gebeyim daha önce kullanmadım gebeyken ve reçetede ilk 3 ay kullanılmaz yazıyordu o yüzden biraz endişe edip burada paylaşmak istemiştim
BerenGulce Banada yazdı bu fitilden bugün başlayacağım ismi bi degisigi trivag 3 günlük. Ama ben progestan fitil kullanıyorum günde 2 kere bununla karışır ilaçlar diye bi türlü başlamadım vereli1 hafta oluyor pimpirik düşüncem yüzünden bu arada 30 haftaligim 😐
dem34 BerenGulce bana verdiği başka ya benim daha gebeliğim küçük ya o yüzden endişeliyorum sizinki büyük ister istemez insan korkuyor bir de reçete de o yazıyı gördüğüm için ne yapayım mecbur kullanacağım Çünkü gebeliğimin başından beri hep enfeksiyon var geçmiyor
Fatma-Zehra-gunes- BerenGulce enfeksiyon tehlikeli gerçekten bende 10 günlük canditon ha kullandım mecbur yapacak bir şey yok enfeksiyon geçerse daha kötü
dem34 Fatma-Zehra-gunes- ya evet ben gebeliğin başından beri kullanıyorum niye hala geçmiyor bilmiyorum o kadar dikkat ediyorum daha ne yapmam gerekiyor
rumikaa dem34 vanada yazmıştı bunu 6 haftalıkken 6 lıydı bende aşırı korkarak kullandım sonuçta vajinal geçmişti ama şuna tekrarladı haftaya kontrole gideceğim bakalım
Fatma-Zehra-gunes- dem34 yaban Mersini iyi geliyor diye okudum kuru dut ü kaynatıp içmek de ama doktorunuza sormadan tüketmeyin
rumikaa dem34 karın ağrısı ilk haftalardan beri yaşıyorum fitili kullandıktan sonra geçti ama şimdi yine başladı özellikle gece daha fazla ağrıyor
Minnaksever dem34 mutlaka vajinal enfeksiyondan şüphelendiği için vermiştir.benim de ağrım vardı kendim söyledim böyle böyle diye fitili verdi ve geçti
Hulo2105 iremsevinc canım bende hiç belirti yoktu anlamadım şu an iyi mi kötü mü geldi anlamıyorum da. Bugün son kan tahlilimi verdim sordum idrar da veriyim mi ye gerek yok dedi doktor🤷🏼♀️
dem34 Fatma-Zehra-gunes- teşekkür ederim şimdilik şu ilaçları kullanayım da eğer geçmezse doktoruma danışırım