boraninannesi_ merhaba benzer bir durumdayım 2 hafta önce kontrolde 24mm ölçüm yapıldı doktor riskli bir hafta sonra yine gel dedi, gittimde 20mm düşmüş hemen hastaneye yatman lazım dedi kasılmalarımda oluyordu. Tabiki hemen hastaneye gittim bugun 6 cı gün taburcu olmadan yine kontrol eti hala 20mm ve hunileşme var ciğer geliştirice oldum ama çok korkuyorum daha 31+1 deyiz çok küçük, daha ne kadar dayanır korkuyorum. Dikişlerim aşırı acımaya başladı bebişi dikişler tutuyor doktor erken almak gereke bilir dikişleri yoksa kalırsa bu seferde rahme zarar verebilir dedi 😞