Merhaba kızlar daha önce de konu açmıştım bunla ilgili bugün kontrolümüz vardı bebiş 34+1 baş aşağı ve çok aşağıda çıkışa çok yakın duruyor, rahim boyu 27den 20mm düsmüs 1 haftadır yatmama rağmen. Doktorum 10 mm olursa seni hastaneye yatırmam gerekir dedi salı günü tekrar kontrolumuz var kilo 2430 boy 48 cm doktorum bi 2700 yapsak 36-37 haftayı görsek en azından dedi, bu kısalıkla kacıncı haftalarda dogurdunuz?
Ciğer gelistiriciler geçen hafta 4 doz yapıldı önlem amaclı, ben çok panik ve korku halindeyim güzel şeyler duymaya çok ihtiyacım var 🥺