Cerenvebebisi Papatya_1626 hayır hayır ilk gebeligimde hiç bir belirti yaşamadım hiç birini bile yaşamak sart degil gebelikten gebeliğe be kişiden kişiye değişen Bi durum bu için rahat olsun
Cerenvebebisi sweetmom_ ben gene duramadım bugün yaptım negatif çıktı. 🙄🙃 bundan sonra artık adetim geçince tekrarlarım yani 1 hafta sonra
Momellaa Cerenvebebisi benim adetime 2 gün varken 2 di kanım adet günü 7 ile öğrendim bence yükselir çünkü 3 sınırda bir rakam
Cerenvebebisi Kızlar merak edenler için toplu cevap veriyim ben elendim sanırım dayanamadım ve gittim kan verdim 0.615 cıktı negatif dediler sizler güzel sonuçlar alırsınız inşallah
MelodyFairy Elifjkl benim 12. Gün geçmişti iğne etkisi 13. Gün tekrar ver istersen kan yükselir inşallah ama öyle de duruyor inşallah güzel haberler alırsın 💙