Duruxxx benim normalde adetime göre 6+3 ama ultrasonda 5+6 dedi doktor. Cok fark yok aslinda. Ultrasonla disariya veremedi kalp atisini ama gördük ve derinden duyduk tabi benimde yine riskim var henüz kese arkasinda kanama var. Progestan hap ve igne kullanıyorum simdi. Siz nekadarliktiniz?