Smge92 puan ben de 4+5 yetim düzensiz kese sağlıksız gebelik olabilir dediler ama işin garip tarafı da betam sürekli olarak düzenli artıyor, femara kullanarak hamile kalmıştım bir de 2 yumurta kistleşmiş nasıl olacak süreç bilmiyorum , Protestan kullanıyordum vajinal bir de her gün 3 aya kadar prolutex iğne verdi