Gamzecabuk 55 ile tüp bebek tedavisine başladım 58 ile hamile kaldim 64 kiloyum 😀 şuan 23 haftalık olduk sonumu düşünemiyorum 😀
Ars2223 twn_babymom 60 buçukla hamile kaldım 73 buçuk 34. Hafta galiba doğuma kadar 80 bulur gibiyim çünkü başlarda kilo almayım 23 den sonra çok hızlı aldım
Sedadvc eozlem Kız 38 diye kilo mu olur, 58 iyi olmuş kal böyle bence. ☺️ Yanlış anlama ben de senelerce çok zayiftim. Kilo almak için çok cabalardim alamazdim. Ben de senelerce 47 ydim. 😅
Ahra twn_babymom bende 70 kiloyla hamile kaldım şuan 60 kiloyum 17 haftalık hamileyim 😅 çok zor geçti aç susuz geçirdim iki üç ayımı 🥺
Akdere_44 twn_babymom ilk gebeligimde 17 kg aldım şu an ikinciye hamileyim 63 ile başladım 21. Haftadayiz 4 kg aldım inşallah fazla almam
burcuisler Öğrendiğimde 5 haftalıktı 58 kiloydum. Şuan 11. Hafta 57 kiloyum. Hiç mide bulantısı iştah kaybı yaşamadım. Önceye göre çok daha fazla yemek yememe rağmen kilo almadım. Normalde kilo almaya çok müsait bir yapım var. İnşallah böyle devam eder..
Sedadvc twn_babymom 59 ile hamile kaldım. Önce 57 ye düştüm. Şu an 70 kiloyum. 33+2 haftaligim. 🙄Umarım maksimum 75 ile kapatırım 😂
burcutoo aysegulalatas bence çok güzel ilerlemişsiniz. Ben de 70 ile kaldım. Şimdi 15 hafta 71-72 arası gidip geliyorum. 80den aşağı doğursam okeyim 😂
Sedadvc eozlem şimdiki kilonla nasıl oldun peki? İyi duruyor mu yoksa versem mi diyorsun? Benim de boyum 165 kilom 70 oldu. Biraz fazla oldu bu. 😂😂
aysegulalatas @burcutoo ben kilo almadım bebek almış ama ekstra almamak için bişey yapmadım Sağlıklı gelsinler de kilo alınır verilir de 🥹🙈
Ayshe-h melegim_0822 teşekkür ederim canım normalde diğer 3 hamilegimde ilk 3 ay kg almam ama 4. Aydan itibaren hızla kilo alırdım bunda hiç almamışım onlarda mide bulantim olduğu halde bunda ne bulanti ne ogurtu hiç de birseyim.olmadi ama hayırlısı bakalım