twn_babymom tatlibebegim_ nasıl oldu peki keşke bende daha fazla almasam ama benim iştahım baya açıl hiç kusma bulantı vs olmadı
tatlibebegim_ twn_babymom ben herşey yedim 12.haftada bulantım başladı 16. Haftaya kadar her gün kustum sonra düzeldim
Alisde Denizlerkadar yaa yinede cok iyi ilerlemissiniz bende 2. Hamilelik suan 12. Haftada +1 kilo ama gobegim ve vucudum hic oyle gostermiyo sanki +5 🤣🤣
twn_babymom Hulo2105 çok güzel maşallah size sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin doğumdan sonra doğum hikayenizi bekliyoruz 😇
twn_babymom AslIhaan a çok iyi ben daha 13 haftalığa kadar 5 kilo aldım inşallah sonlara doğru çok almam 🥲🥲 iştahım baya açık
AslIhaan twn_babymom benim de iştahım açık ama aşırıya kaçma maya dikkat ediyorum akşamları da mutlaka 1 saat yürüyorum
Kr6543 twn_babymom ilk 3 ay 4 kilo verdim bulantım yoktu ama iştahsızlık vardı daha sonra da ekmek vb. Şeyleri az tüketerek ilerledim meyve yulaf süt yoğurt kefir bolca tükettim
Mugey Ben de ikiz hamileyim 55le başladım 69 kiloyum 32+4 teyiz😊 sonradan daha hızlı kilo alınıyor ilk haftalar aman dikkat
Nerminumay twn_babymom 55 ile hamile kaldım 64 kilo aç kilom 34. Hafta boyum kısa maalesef önümüzden baya aldım gibi duruyor 🥲
Mugey twn_babymom ben başta almadım ama 15. Haftadan sonra çok hızlı almaya başladım. gebelik şekeri çıkınca kendime bi çekidüzen verdim ama ben almasam bebekler alıyor artık bakalım kaçları göreceğiz
myavocado twn_babymom 🤭 kaçıncı Haftadasınız, ben 37+3′üm ilk 3-4 ay aşırı aldım 17 kiloyu bir anda aldım son üç aydır 2 kilo eklendi sadece. Hepimizin bünyesi de farklı farklı ilerliyor 🤷