Dunyam28 Ysmcrs herkesin hikayesi farklı, Öncelikle geçmiş olsun ama ben sezerryani çok kolay ve çok rahat geçirdim. Bünyeden bünyeye hastaneden doktora göre bile değişir.
Lutulut Ysmcrs Bir ay sonra tekrar bu başlık altında buluşalım bir güncelleme yaparsınız artık 😂❤️ Hayırlı olsun güle güle büyütün miniğinizi 🫶🏻
Defnezumramom Nurglsari valla bende geçen sene eylülde doğurdum şubatta yine doğurcam bide yani öyle bişi😅
Babymom07 Ysmcrs ay benimde yarın doğumum benim bebiş de 3kg inşallah doğunca kilosu düşük gelmez biraz tedirginim ağrı çok olursa falan diye şimdi nasılsınız?
Babymom07 Ysmcrs ayy inşallah çabuk iyileşirsiniz 🙏 bende zorlanacağımı düşünüyorum ama yapacak bir şey yok mecbur çıkacak bebiş