Dün sezeryana girdim. Kim buna kolay basit yolu seçtiniz diyorsa halt etmiş resmen . O kadar ağrı eziyet sızı yeminle hepsi var inlediğimi biliyorum. Kızım 3 kilo doğdu minnacık bir bebek ama olsun dün gece beni yatırmadı herkesi hatta sonra koynumda uyudu