Liya00 Gamzenur23 Adaçayı hariç o da ilk 3 ay için sonra tüm poşet bitki çaylarını içebilirsin diyor doktorum aktardan alma dedi
Bilgeferhat Gamzenur23 bende 2 kere grip oldum acile gittim doktor günde 1 bardak ıhlamur onun dışında hiç birşey veremeyiz hamilelikte dedi ıhlamurda 7. Aya kadar içiliyormuş bol bol c vitamini portakal mandalina ye ben öyle atlattım
nhlblr Gamzenur23 hastalık için üzüm pekmeziyle suyu karıştırıp kaynat ve iç hem güzel hemde iyi geliyor
nhlblr Ben kahvaltıda paket karışık meyve çayı içiyorum. Zararlı değildir diye düşünüyorum. Hergün ıhlamur içmekten sıkıldımda birazcık 🙈
Zynur16 Gamzenur23 canım ıhlamur günde bitane iç çünkü bitkisel olduğu için doktorlar önermiyo bend hasta olmultum doktor bana günde bir bardaktan fazla içme demişti