Kizlar ben adet olmadim 60 gün geçmişti üstünden ama hiç test yapmak aklıma gelmedi 9 +5 gunlukmus bebeğim kalp atışı ni ve bebeği gördüm hiç umudum yoktu bı düşük gecirmistim o yüzden hiç aklımda bile yoktu yani hersey nasip kismet inşallah vardır sendede