Agahprensinannesi özgüç hocaya bir kere muayene oldum uzun süreli doktorum değildi kendisi ama çok iyi bir doktor gerçekten doğumu orda düşündük ama çeşitli sıkıntılar ve Kayseri’de kalacak yerimiz olmadığı için annemlerin yanına geldim K.maraşa burda yapacağım doğumu