Babyy_ Tuqu bat 19 göğüs hassasiyeti ara ara kasık ve bel ağrısı var ama bunlar aynı zamanda adet belirtim o yüzden umudum yok
Feride_01 Tuqu tek belirti göğüslerim şişti ve ağrıyor ara ara belim ve kasık ağrım var bekliyorum da beklemiyorum da bat 20 nasip
Cbellle Bat 19 erken test yaptım 1,2 tane çıkmadı, kasık sancıları var ara ara ama göğüs dolgunlugu vb yok kaset test için 20sini mi beklemeliyim?
Negna- Cbellle artık olmayışına o kadar alıştım ki test yapmaya gerek duymaz oldum direk regl bekliyorum. Siz ne kadar süredir uğraşıyorsunuz
Cbellle Negna- Benim 5 yaşında bir kızım var, biraz arayı açtım ama ilk kez denedim daha. Siz de moralinizi yüksek tutun. Kıcağınıza alacağınız varsa o gün mutlaka geliyor, beklemek zor sadece
Negna- @“Cbellle”#p33613365 benimde 6 yaşında bir kızım var ikinci için uğraşıyorum inşallah kısa sürede kolaylıkla olur