merhaba , 6 Mayıs’ta 6 +1 iken kürtaj oldum . karnımda kalbi durmuştu.
şuan adet gecikmemin 6.gunu
10 temmuz son adet tarihim
iki gün önce test yaptım ama negatif çıktı .
tekrar ne zaman yapsam iyi olur
ya da şuan kan versem kanda belli olur mu ?
Hamile olabilir miyim?