İlk doğumun olacak , kendim erken doğduğum için Erken doğum riskine karşı 28. Hafta da hemşireye verecek kadar kıyafet ve battaniye aldım 30. Haftada çokta ağırlaşmadan park yatak bebek arabası puset anakucağını aldım sildik yerleştirdik 32 de kalan kıyafetleri aldım herkes yeni doğan çok alma dedi 9 takım aldım bu arada emzik biberon banyo malzemesi vs hepsini bi girişte aldım bebek mağazasından 3-6 aylık içinde 2 takım var hediye gelen ekstra almadım sürekli avm ye gidiyoruz ya da online alışveriş elimizin altında diye emzik biberonu da orta segment aldım bazı bebekler almıyormuş zaten biberonu da olsun kenarda diye aldım pek tavsiye etmiyorlar anne bebek bağı için bu emzirme ile alakalı gereçleri de doğum sonrası duruma göre alacağım kullananda var kullanmayan da kişiye bağlık biraz sanırım kimine bazı kremler tak diye derman oluyor kimine tahin yağı kimine kendi sütü ben o an karar vereceğim gibi boşa stok yapmak istemiyorum ve kullanılmazsa masraf olacak boş yere