Zozan_21duva kadın doğuma gitmelisiniz. Kalp atışı var mı ya da kese rahme doğru yere mi yerleşmiş kontrol ettirmek lazım.
Korkutmak için değil sadece duyduğum bi olayı anlatayım. Alt komşum 11-12 haftasına kadar gitmemiş kadın doğuma. Kendince gitmişken cinsiyet kalp atışı vs herşeyi tek seferde görürüm düşüncesi ile gitmediğini düşünüyorum. Sonrasında kramp gibi bir ağrıyla bi gidiyor ki meğer dış gebelikmiş ve haftası artık büyük olduğu için tüplere ciddi zarar vermiş. Ameliyatla alındı ve zor günler geçirdi. Tüpleri ciddi zarar gördüğü içinde epey bi süre bebeği olmadı ki ilk bi yıl doktor yasaklamıştı zaten.