Merve_31 aysell56 test tam da reglin üzerinden geçince yapılır bence de yapmalısın en hayırlısı olsun inşaAllah
aysell56 Tamam yapıcam kızlar inşallah hepimiz güzel haberler alırız gönlünüzden ne geçiyorsa rabbim nasip etsin 🙏çok teşekkür ederim
1Anneadayiiii aysell56 yapabilirsin canım inşallah güzel sonuçlar çıkar herşey gönlünce olsun 🌸💖 bizede haber ver 🐥
Nymphadoraa aysell56 ben geçen pazartesi kanda baktırdım 98 çıktı. Bugün de 3000 lerde çıktı değer ve kese gözüktü
aysell56 Afedersiniz kızlar 🙏peki sabah ilk idrarla mı yapmalıyım yoksa günün herhangi bir saati olur mu
aysell56 Kızlar iki üç damla damlattım sonra hemen iki çizgi gördüm kanda da çıkar demi çok net belli oluyor çizgiler 🙏🥰