M-Urass_Mom huzunluponcik İşte normalde o şekilde ama sizin doktorunuzla ne planladığınızı bilemem 🤷🏼♀️😅
Munevver_kaplan_33 huzunluponcik 27 haftada gittiğim de 1087 Gr 31 de işte 1682 dedi normal haftasıyla uyumlu dedi ama diyorum ya bana az geldi kilosu yemek konusunda birşey demedi günde 2 soda iç dedi
Dertsizgeliin huzunluponcik bende 30.haftada gitmiştim şuan 32 haftaligim haftaya gideceğim 3 hafta sonra gel demişti. Bende merak ediyorum tarih verir mi sezeryan için yoksa daha erken mi 😊
YHazal92 huzunluponcik 30 da gittiğim doktor 2 haftada bir kontrole gel artık dedi, 2 haftada bir doğum yapacağım devlet hastanesine, ultrasonu güzel diye 4 haftada bir özele gidiyorum. 30 dan sonra 2 haftada bir 35 den sonra her hafta gitmek iyi olur
huzunluponcik YHazal92 ben 3 hafta oldu gidemedim randevu bulamıyorum 33 olduk daha gideceğim 🥲 bende devlette doğum yapacağım
YHazal92 Evet devlette randevu çok zor bulunuyor maalesef, ben rasgele doktora alıyorum randevu bulunca, zaten doğumu nöbetçi doktor ve ebeler yaptıracakmış. Bulunduğunuz şehirde araştırma hastanesi varsa ordan da almaya çalışın, orda daha kolay bulunabilir.