huzunluponcik Kızlar 30 dan sonra ne sıklıkla gidiyorsunuz kontrole en son 30 da gitmiştim şuan 32 olduk doktor bir sey söylemedi şu zaman gel diye ,haftaya gitsem 33 te doğum tarihi verir mi sizce sezeryan olacak zaten ?
Munevver_kaplan_33 huzunluponcik ben 31+1de gittim 3 hafta sonra gel dedi şimdi 32+5 oldum beneginizin gelişimi ne durumda bizimki 1687 Gr haftasıyla uyumlu dedi ama bana az geldi bakalım 34. Haftada ne kadar olacak
Dertsizgeliin huzunluponcik bende 30.haftada gitmiştim şuan 32 haftaligim haftaya gideceğim 3 hafta sonra gel demişti. Bende merak ediyorum tarih verir mi sezeryan için yoksa daha erken mi 😊
YHazal92 huzunluponcik 30 da gittiğim doktor 2 haftada bir kontrole gel artık dedi, 2 haftada bir doğum yapacağım devlet hastanesine, ultrasonu güzel diye 4 haftada bir özele gidiyorum. 30 dan sonra 2 haftada bir 35 den sonra her hafta gitmek iyi olur
Glhnmsrr ben de 30 haftalığım 32den sonra 2 haftada bir diye biliyorum ama doktoruna mesaj at bence netleşsin
huzunluponcik Glhnmsrr devlette güzel bir doktora gidiyorum normalde soylerdi de unuttu veya brn hatırlamıyorum haftaya gideyim diyorum bakalım doğum için tarih verecek mi çok merak ediyorum
huzunluponcik sena_arslan1 bende 33 te gitmeyi düşünüyorum en son 30 da gitmiştim kimisine 10 günde bir gel diyorlar ya ondan sorudm
serapmusta huzunluponcik ilk doğumunuz mu olacak? Bende 31.haftadayım devlete gidiyorum bu kadar erken belli oluyor mu doğum şekli?
huzunluponcik serapmusta ikinci doğumum olacak kimisine 34 te tarih veriyorlar ama sezeryan olanlara daha benimki vermedi belki haftaya verir diyorum ama 35 te de verebilir erken diye
Nes7616 Ben de şu an 30+4 teyim 31+5 te gidicem (devlet) Sezeryanle ilgili bir şey söyleyecek mi bakalım benim de mecburi ikinci sezaryen
huzunluponcik Nes7616 devlet genelde 34 te veriyormuş tarih benim de ikinci sezeryan çok merak ediyorum
serapmusta huzunluponcik ilki normal olduğu için son ana kadar hiçbir şey belli değil bizim. Her an her şey olabilir galiba belirsizlik içindeyim 😂🤷♀️
Nes7616 huzunluponcik ben aynı zamanda da tam 32 de yani 2 gün sonra özelde takibe de başlicam ssvd adayı olacağım ama kararsızlıktan devlet takibini ve işleyişini bırakmicam bi oraya bi oraya gidicem 😀😀heralde her hafta giderim artık
huzunluponcik M-Urass_Mom 36 dan sonra nasil iki haftada bir olacak ki sezeryan doğum olacak 2 hafta sonra direkt doğuma giderim öyleyse 😀🌸
huzunluponcik Munevver_kaplan_33 30+3 te gitmiştim 1670 gr idi benimki de gayet normal dedi kilosu mutlaka 3 öğün yemek ye dedi doktor bende öyle yapıyorum 28 de kilosu az demişlerdi ondan beri yememe dikkat ediyorum
M-Urass_Mom huzunluponcik İşte normalde o şekilde ama sizin doktorunuzla ne planladığınızı bilemem 🤷🏼♀️😅
Munevver_kaplan_33 huzunluponcik 27 haftada gittiğim de 1087 Gr 31 de işte 1682 dedi normal haftasıyla uyumlu dedi ama diyorum ya bana az geldi kilosu yemek konusunda birşey demedi günde 2 soda iç dedi