Bence kremler yerine destek alın. Nasıl emzirilir, bebeğe nasıl doğru tutturulur vs. Benim göğüs ucum yoktu doğumda doula olmasa hemşireler mama başlayacaktı. Elle sagmayi gösterdi bana göğüs ucum çıkana kadar kaşığa sağıp öyle besledim kızımı. Daha sonra aile sağlığı merkezindeki ebe sağolsun o yardımcı oldu bı süre. Kısacasi doğru tutuş sağlanırsa yara falan olmuyor. Ama aksi durumlarda insan perişan oluyor ben 1 ay çektim ama asıl sebep ucu olmadığı içindi.