Sbncelif suni ile 39+1de doğumum başladı ama çok zor suni sancı sancıyı birden alıyorsun ve hızla artıyo artıkça şiddetleniyo eğer alırsan epidural teklif ederlerse reddetme gerçekten zor birde sakın narkoz vermelerine izin verme narkozlu bi şekilde gittim hiç sancı karşılayamamıştım zordu Allahım saglıcakla aldırsın kucağına Rabbim yardımcın olsun