Fatmagkk çok teşekkür ederim bilgilendirme için ☺️ Acılı ağrılı bir süreç olur belki diye düşünmüştüm, psikolojik olarak kendimi iyi tutmaya çalışıyorum ama benimle aynı hisleri yaşayan bir sürü insan olduğunu da biliyorum. Yaşımdan ötürü bu kadar beni acele ettirmeleri çok üzdü ve endişelendirdi. Rabbim isteyen herkese bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah. 27 yaşıma yeni girdim , AMH:0.68 tüp bebek dendi araştırmalar testler yapılıyor