Ben iki kere aşılama oldum. İlk aşılamamda doktorlar genelde günlük hayatınıza devam edebilirsiniz dediği için ertesi gün işe gitmiştim ve normal bir şekilde devam etmiştim. İkinci aşılama da işi bıraktım ve ilk bir 3-4 gün genel olarak yattım. Bulaşık makinesi için bile eğilmedim. Daha sonrasında da çok ağır iş yapmadan genelde sırt üstü yatıp ayaklarımı yukarıya kaldırdım. 15. Günde pozitif sonuç aldım. İkinci aşılamadan bir hafta sonra filan kasık ağrılarım oldu. Hatta dayanamayıp doktoruma gitmiştim o da yumurtlama döneminde ağrı oluşabiliyor demişti. Test yaptığım günse mide bulantım vardı. İnşallah sende güzel sonuçlar alırsın 😊