Biricikbebegim Edaasik 12+5 günlükken öğrendik geçen Cumartesi hatta oğluşum oluyor 😊 doktor yüzde yüz dedi ☺️
Karadutunannesi Edaasik eveeeeettt çok şükür kızım olacakmış bir oğlum var bide kız nasip etti rabbim 🎀😍🤲🏽
Dderryaa Edaasik aynen canım erken öğrendim cuma başka doktora gittim ikili için oda erkek dedi biz sormadan yakınlaştırdı gösterdi bu cuma tekrar gidecem bacakları hep açık bide meydanda😂😂
Mecvll Edaasik ben 15.haftada öğrendim doktor erkek dedi %90 erkek dedi şuan 18+2günüm yarın kontrolüm var inş yarın netleşir:)
Cnrmom Busraerbas ikili test bebeğin burun kemiğine ve ense kalınlığına bakılıyor canım down sendromlumu değil mi diye sadece kan alıyorlar lavabatuarda inceleniyor 1 hafta sonu sonuç alıyorsunuz ☺️ Haftanız yaklaşınca doktorunuz söylüyor zaten 😍
Elif160 Cnrmom kanda mı belli oluyo cinsyet. Ben bu taramayı anlamadm kandan snra bişey yapılyo mu ben bugun gittim kan aldılar on güne ararız dediler
Cnrmom Elif160 hayır şimdi hastaneye ilk gittiğinizde ikili test yaptırmak istiyorum diyosunuz ya ikili test yapmadan önce ultrasonla muayne ediyolar muayne sırasında belli oldu. Siz kan vermeden ultrasonla muayne edilmediniz mi ?
Mel0s Edaasik bn 16+5 te ogrendim canm doktor cok emin olmadan solemio zaten 12 hafta cok yeni daha belki goremeyebilir
tesbihlibebek Ben hep kız hissediyordum ama oğlum olsun istiyordum 😂 12. Haftadan beri doktor koz değil erkek diyor bugün 15+1 im kesin sonuç erkek çıktı