Gizem34 Allahım sanki aynı doktora gitmişiz 😂😂😂banada ilk önce demedi şuan ortalarda demişti bende hocam illaki bi taraf ağır basıyordur diyince erkeğe benzettim ama yinede erken daha çıkıntı var ama uzamaya devam ederse değişmez erkektir ama öyle kalırsa kızdır demişti ve 11.5 tim ozaman dün gittiğimde sordum 15.haftalık ben sana cinsiyeti soylememişmiydım dedi yok dedim sadece tahmin demiştınız dedim iyi dedi annesi erkek dedı😄