Mavi-yt kantoron yağı ben de almıştım, hatta bir veya iki kez de sürdüm 🙄 ama forumda biri uyardı beni hamilelikte sakıncalı diye, şöyle bir araştırdım çok da net bir şey bulamadım ama, sebebi nedir filan, gebelikte önerilmiyor, kyllanmayın diye yazıyor birçok yerde, hemen bıraktım içime sinmedi kullanmadim ben. Vazelin zaten bence hiç kullanmayın, petrol atığı gibi bir şey içeriği, gebe değilken de kullanmam onu