40 haftanın içindeyim bu hafta aşırı karnım gerildi ve alt kısmı kaşınıyor, çatlak oluştuğunun farkındayım ama çokta dert etmiyorum çünkü herşey gelip geçici, çatlicağı varsa çatlıyor. Ben hamileliğimin 2. Ayından itibaren çatlak yağı kullanıyorum ona rağmen çatladığımı hissediyorum