bebegimolacak merhaba :) biz korunmadıgımız halde 2 buçuk sene boyunca olmadı çocuğum ve her ay adet görmeye başlayınca gene olmadı diye aşırı gerilmeye başlamıştım. Artık sürekli namaz kılıp dua etmeye başladım bi sorun mu var diye sorgulamaya. Benim 1 kızım var 8 yaşında kardeş istemiştik ama dediğim gibi 2,5 sene olmadı doktor a da gitmeye korktum. En son tmm yani Allah kızıma ömür versin olmuyorsa olmuyor dedim 1 ay sonra hamile kaldım hemde ikiz oldu 🙈 doktor a söyledim 3 seneye yakın korunmadık olmadı diye artık vazgeçtiğim ay oldu dedim kafadan atınca olur ya zaten dedi. Uzun yazdım kusura bakma 🙈😞