bebegimolacak ilk bebeğim evlenir evlenmez asla çocuk istemiyorum derken oldu. 3 senenin sonunda şimdi yine hamileyim elhamdülillah. Ama sorarsanız asla planlamadığım bi durumdu. Kpss ye hazırlandığım süreçte öğrendim, eylülde kızımı okula yazdırıp ücretli öğretmenlik yaparım diye karar almıştım. Aklımda zerre kadar düşüncesi dahi yoktu. Ben de çok takip edip çok takınca bu işlerin geciktiğini düşünüyorum açıkçası. Allah herkese hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin. Özel bi sağlık sorununuz yoksa (tüp bebek dışında hamile kalamıcaksanız) bence çok takmadan deneyin. İnsan yaşadığı ilişkiden de bi şey anlamaz ki.. bi de bu hayatta neyi çok istersen onunla sınanırsın, herkesinki farklı bi konu ama herkes sınanıyor