bebegimolacak 1 buçuk yıl gebelik olmadı, doktor eşimde ve bende bir sorun görmedi. Eşimin değerleri biraz düşüktü ama ilaç kullanmasına gerek olacak bir değer olmadıgını söyledi 2-3 doktor da. Ben artık istemiyorum planlamayalım dedim. Son 1 kere soğan kürü denedim adet düzenim bozuldu. düzensizleşti iyice dengem bozuldu dedim baktım bir sonraki ay hamileyim. Son aylarda beslenmemize dikkat ediyorduk o mu etkili oldu bilmiyorum.