9 ay takip ettim ovulasyon yumurtlama falan. Son ay hastaneye gitmeye karar verdim randevu aldım o yüzden de hiç ilişki yaşamadım takipli sadece bir kez oldu. Randevuma 1 hafta kala tesadüfen öğrendim dişçiye giderken leke geldi doktorda şüphe varsa yapamam dedi ben yoktur dedim test yap öyle gel dedi inatla. Gittim yaptırdım ve sonuç pozitif 😂😂