Merhaba , bende gebeliğimin başından beri kullanıyorum decavit ve folik asit .Decavit vitamin bütünlemesi folik asitte bebeğin ilk 3 ay içinde alması gereken en büyük katkı folik asit eksikliğinden bebeklerde ciddi hastalıklar oluşabilyor omurilik bununla gelişiyor ihmal etmemelisin ben 16 haftamdayım ama doğuma kadar kullanıcam doktorumun demesine göre .Decavitide mutlaka kullan zaten zamanla düşürüyorlar onu