neslsah-1 Suey benimkide aşağıda ve sivri ama bence bebeğin durus pozisyonuyla alakalı bir yere toplandığından öyle oluyodur diye düşünüyorm benmki sanki yumak gibi kapatıyo kendini toplanırkwn hissediyorm bide aşağıda toplanıyo neden acaba
Feliz neslsah-1 benim erkek ve aynı sizin karnınız gibi sivri ve aşağıda. Daha çok solda toplanıyor. Doktora da sordum asla sorun değil dedi
Feliz Suey çok teşekkür ederim😃🌸 gerçekten öyle hiç takma. Hamileliğimizin tadını çıkarmamız lazım. Millete kalsa her şeyimiz sorun zaten ağzı olan konuşuyor)) sen mutlu ol bebeğin mutlu olsun yeter❤️
neslsah-1 Feliz benimde aynı bel popo kısmını dayıyo snki sol tarafıma 🤣 yumurta ucu gibi oluyo krnım sol traf sivriliyo 😅
Feliz neslsah-1 işte aynen😂 solu seviyor galiba erkek bebekler😃😃 yanlara hiç vermedi bende karın. Öne doğru başını aldı gidiyor😂😂
Cosimaniehaus Suey benim de hep aşağıda duruyor bebeğim. Doktor vücut yapından, rahim şeklinden öyledir dedi. Rahim ağzı uzunlugu da ölçtü alttan muayene ile yanılma payı daha az sanırım alttan muayenede. 35mm üzeriyse sorun yok dedi 41mm çıkmıştı.
twinsmom__ Suey benim de başından beri öyle 28.haftamdaym ikiz hamileyim, aşağı çok baskı yapıyor doktorunuz sorun yok dediyse yoktur korkmayın
perihankrkya Suey benimde asagida cnm 30+1 im ilk gebeliğimde oyle değildi ama doktorum sknti yok dedigi icin pekde kafaya takmiyorum 😊