Deletedmom_116 bir eğitimci olarak size cevap veriyorum. kendi ülkesine faydası olmayan birinin başka ülkelere faydası olmaz? Söyleminize karşılık israil devletinin vad edilmiş topraklar adı altında türkiyenin hangi topraklarının bu topraklar içinde olduğuna bir baktınız mı? Haberiniz var mı bundan? Önce kendi ülkem için söylüyorum evet ben ülkemi seviyorum, bu ülkeden maaş alıyorum bu ülkenin evlatlarını eğitiyorum ve ülkemin paylaşılmasını, işgal edilmesini istemiyorum. İsrail devletinin ezelden beri tek emeli var arzı mevud. Bi arastırmanızı öneririm. Çok zor değil internet elinizin altında. Acı yarıştırmak değil diyorsunuz tam da acı yarıştırmak bu yaptıgınız. Ben ülkemde olan hiçbir şeye kör değilim. Üç maymunu oynamıyorum görüyorum Allaha şükür. ELİMDEN GELDİĞİNCE. Altını bi daha çiziyorum ELİMDEN GELDİĞİNCE. Hem kendi ülkeme hem insanlıga karşı. Orda bir insanlık dramı yaşanıyor. Dili dini ırkı ne olursa olsun, Doğu Türkistan nasıl benim meselemse filistin de aynen öyle çünkü ölenler savunmasız sivil halk. Vicdan meselesi aslında çokta tartışmamak lazım bunu. “Doğu Türkistan için ses etmeyenler filistin için ayağa kalkıyor” diyenler için de şunu söyleyim ben senelerdir Mado’yu da boykot ediyorum. Sebebi ne diyen soran olursa arastırıp öğrenebilir. İnsan hayvan çocuk bebek kim nerde katlediliyorsa ben sesimi çıkartırım. Ben 5 senedir doğuda öğretmenlik yaptım. Burda da gördüm ırkçılık nedir. burdaki yavrulara ırkçılık yapsam ben, ben olmazdım insan insandır. NET. Sağlıcakla kalın sizde.