Susuyum susuyum konuşmayım diyorum ama dayanamıyorum. Acı yarıştırarak neyi başarmayı düşünüyorsunuz? 😅 ben bir eğitimci olarak şunu söylemek istiyorum. Hayvanlar benim en hassas en çok yara aldığım noktam. Kendi okulumda her ay mama alıp beslediğim köpeklerim var. Sokaktaki kediler için her ay mama bütçesi ayırıyorum kendi maaşımdan. Veteriner masraflarını güvendiğim internet sayfalarının hesabına ücret olarak yolluyorum. Köy okulunda öğretmenlik yaparken gençlik hastalığına yakalanan bir köpeği ilçeye getirmek için varımı yogumu ortaya koymustum. Yine olsa yine yaparım. Yine sesimi çıkarıyorum yine susmuyorum bu katliama. Gerekenin insanlığa yakışan bi şekilde yapılmasını istiyorum. Ha ben hayvan katliamına ses çıkarıyorum, ülkemde yaşanan taciz tecavüz olaylarına sessiz kalmıyorum, ekonominin gidişatını yargılıyorum, ayrıca bir polis eşi olarak medyaya da yansımamış onlarca pislikten haberim var hepsine karşı çıkıyor olmam FİLİSTİNDE YAŞANAN SOYKIRIMA GÖZ MÜ YUMMAMI GEREKTİRİYOR? Allah aşkına şu acı yarıştırmayı bırakın artık! Kötülük her zaman kötülüktür. Ona sustun buna niye konuşuyorsun demek bana artık çok saçma geliyor. Sen konuş kardeşim o zaman o susuyorsa sen konuş. Konuşulacak çok şey var evet kendi ülkemde de çok şey var ama bu benim filistini görmezden geleceğim anlamına gelmez. Şuan herkes elinden geldiğince israil karşısında savaşıyor kimi sıcak temasla kimi boykot ederek. Sen edersin etmezsin umrumda bile değil, herkesin kendi düşüncesi, ama gelipte buraya lütfen rica ediyorum acı yarıştırmayın. Yahudi denen aşağılık millet, kendilerinin yaratılmış olan en üstün ırk ve diğer yaratılan herkesin de kendileri nin kölesi olduğuna inanan bir kavim. Ayrıca tarih bilginiz az da olsa varsa hatta bilgiye gerek yok biraz araştırsanız öğrenirsiniz filistin araplarının osmanlıyı hiçbir zaman satmadıgını. Hicaz-yemen cephesinde osmanlıyı satan hangi araplarmış bi araştırın. Daha yazarım sabaha kadar yazarım, susmak için çok direndim ama dayanamadım. Her neyse sağlıcakla kalınız. Kimseyi kırmak değil amacım doğrusunu söylemek. Allaha emanet.👋🏻