06Canan Asya1212 benm ikinci doğumum oldu ilkim kız bu erkekti bu biraz daha zor oldu ama doğum sonrası ayağa hemen kalktım o yüzden sancılar göze alınabilir
06Canan cerend2024 hayırlı gelsinlerde erken geç farketmez çok korkutmuştum küveze feln alınırmı diye şükür ki sorun olmadı
06Canan blackberry118 doktor kesmedi ama bebek çıkarken yırtılma illaki oldu dikişim var o yüzden ama iğne yaptı dikerken bebeğim de yanımda olduğu için hissetmedim
06Canan Sinem-78 evet cnm Anlara Bilkent şehir hastanesinde teklif edildi dinlemem için anestezi Uzmanı geldi kabul etmedim normal yapabilirim dedm
Qnl 06Canan pozitif negatif bilmem :) normal doğuran herkesi her anneyi alnından öperim iyi ki varsınız ve gerçekten harikasınız Asla ama asla yapamıcagım bişeydi. Hepinizin önünde saygıyla eğiliyorum valla :))))sağlıkla büyütün bebelerinizi hiç mi hiç yormasınlar inşallah sizi 😁
06Canan Qnl normal doğum doğum yaparken zor sonrası kolay sezeryanın doğum esnası kolay sonrası zor oluyor bende sezeryan sevmiyorum önceki postlarda da demiştim inşallah zorunlu sezeryan olmam diye olmadım şükür 😂
Qnl 06Canan çok şükür canm Allah herkese kalbinde ki gibi nasip etsin inşallah ben o doğru bu yanlış demiyorum adla ama normal doğum yapanlara karşı aşırı bi saygı duyuyorum şahsen 😂😂😂
tugbaturkballi 06Canan ne kadar güzel çok tebrik ederim 🩵 tam 37.hafta muayenemde bebek kanala girmediği için biz alırız demişti doktor ve çok üzülmüştüm, herhalde daha girmeyecek diye ama belli olmaz inşallah benim de sizinki gibi bir normal doğumum olur 🙏🏻🙏🏻
gktgmom 06Canan ne kadar güzel Allah’ım bizede nasip eder inşallah ilk gebeliğim bende çok korkuyorum nasıl olacak diye normale göre ilerliyoruz şu an 35+6 olduk az kaldı inşallah bizde sizin gibi güzel doğum hikayemizi burda paylaşırız Rabbim evlatlarınızı size bağışlasın normal doğum düşünen annelerimiz için tavsiyelerinizi bizimle paylaşır mısınız 🥰🙏🏻
06Canan gktgmom tavsiyem stres yapmayın ben ikinci doğumum olduğu halde kastım kendimi bir korku bastı istemsizce oldu siz akışına bırakın o normal seyrediyor zatn Doğum esnasında dru dinlemeniz çok önemli dra uyarsanız çok kolay ilerliyor hepinizin güzel hayırlı doğumları olsun
Qnl 06Canan açıkcası doğum sancısını çektim sancısının zorluğunu düşünmedim hiç Allahın hikmeti işte benim aklım ordan bi bebek nasıl çıkar bi türlü bunu kabullenemedim 😂😂 Fındık kadar yerden karpuz kadar bebek tövbe est 😂😂