Merhaba arkadaşlar öncelikle Allah hepinize güzel hayırlı doğumlar nasip etsin bu hafta hep sırt ağrılarımla baş etmeye çalıştım Perşembe günü çok şiddetlendi yorulmuşumdur diye düşündüm bir gün önce dr daha bebek kanala inmemiş demiş ve nstde sancı çıkmamıştı cuma günü sabah midem bulandı ve kustum altımdan bişey aktığını hissettim baktığımda nişanım gelmişti 37.haftama o gün gitmiştim ağrılarım fazlaydı 4 yaşında kızım ve 37.haftamıza girdiğim oğluşumla duş aldım ilçemdeki hastaneye gittim taksiyle o sırada eşimi aradım sanırım doğum olacak diye ilçemdeki hastanede muayene olduğumda 4 5 cm açıklık var yatış yapalım dedi kabul etmedim çünkü küçük bir hastane ve şarları çok iyi değil hemde bebeğim 37.haftasına yeni girmişti bir sorun olursa tekrar sevk vereceklerini biliyodum hemen eşimi aradm eve geldik çantamızı aldık bu sırada kızıma amcası ve yengesi baktı şehir hastanesine gittim saat 12.15 de doğum haneye yatışım yapıldı 15.27 de oğluşum geldi dünyaya epidural anestezi felan teklif edildi kabul etmedim normal kendi sancım ve açılmamla doğumum gerçekleşti oğluşum biraz çıkarken su yuttuğu için 4 5 saat gözlem odasında küvezde hava taktılar sonrasnda bana getirdiler doğumdan 23 saat sonra taburcu edildik evimize geldik hepinize hayırlı güzel doğumlar diliyorum ben elendim kızlar💙🫶