zynepyldrm16 bizde 35+6 yız bu haftadan itibaren özellikle en zorlandığım dönemdeyim ben. Gerçekten 3. Trimester 3 yıl sürdü sanki hala bitmedi. Eğilmek, kalkmak, yatmak, dönmek, hafif karın ağrısı, bilmediğim nedenden bi halsizlik çok yordu beni. Kendi isteği ile defalarca hamile kalıp doğurmuş her kadına saygım çok arttı bu çok büyük bi cesaretmiş ya.