zynepyldrm16 34+5 geliyor gelmekte olan 2. Gebelik ilki normaldi bu daha dönmedi bakalım nasık bir süreç izlenecek hakkımda bebeğim için benim için ne hayırlı ise o olsun 🥰 bu saate kadar çok hızlı geçti ama son ay geçmiyor ya dönmedi filn diye stres yaptım sezeryan istemiyorum yada zorlandım artık 😒😒