Yprkk cevap verdiğiniz için teşekkür ederim ben 24.haftada fitil ve dil altıyla normal doğum yaptım evet çok sancı oldu çok zor ama bebek daha 500 gr olduğu için o korktuğum kesi dikiş olmadı onu bile çok zor doğurduysam büyük bi bebeği yapamayacağım korkusu sardı. Sezaryen de zor tabiki insan düşündükçe hamileligini zehir ediyor ya