DeryArenn Kızlar sezaryen doğum kaçıncı haftalarda yapılıyor beni 38 hafta gibi düşündü doktorum erken değil mi ?
Yprkk DeryArenn biz de 38+3 de kendi isteğimizle sezaryen olmuştuk . 36. Haftadan sonra bebeğin gelişimi tamamlanıyor zaten. 🌸
Defnezumramom DeryArenn 38+5te oldum ben 38. Haftanın içinde oluyor genelde hemen 38in ilk gününde olmuyor yani canım
yokusbebek DeryArenn O zaman o sebepledir. Ama normal şartlarda da 38′e veriliyor. Takmayın kafanıza, erken değil bence 🌸🤍
Gnsgns DeryArenn Muhtemelen ondandır sezaryen olması için 38.hafta gayet normal. İçiniz rahat olsun doktorunuz olması gereken tarihi söylemiştir size.🙏🍀🌸
Tuana4420 Yprkk bende kendi isteğimle sezaryen olmayı düşünüyorum bi pişmanlık yaşadınızmı sonrasında
yokusbebek DeryArenn Aboo 🙈 Böyle 38 daha iyi bence. Keşke bize de doktor 38 deseydiii, kavuşmak için sabırsızlanıyorum 😁 Ama doktorun verdiği tarihte olursa da babasıyla aynı gün olcak doğum günü 🙈
Gnsgns DeryArenn Evet o hemen yükleniyor bizlere 😂. Bende 36. Haftadayım hepimiz sağlıkla kavuşalım.🙏
Gozdenurgndz DeryArenn ben 38 de doğum yaptım evet bebeğim gelişimi tamamlamıştı ama benim sütüm 1 hafta sonra gelmişti
DeryArenn Gozdenurgndz sezaryende sut hemen gelmiyormuş bende öyle duydum sma mama aldım bugün koydum hastane çantama
Defnezumramom DeryArenn bebekte gerilik varsa belki ondandır ama genelde dediğim gibi oluyor ama bişi yokken bu tarihi veriyorsa bi anormali var bence erken çünkü 39u görenler var
DeryArenn Gulcinayazmert oğlumun iri bi bebek olduğunu 38 de alacağını söyledi bana kalsa 40 dan sonra alsın isterdim😀