1Sendemi2 Çok şu içiyorum çünkü sütüm azdı hemşireyle konuştum süt için çok yemek yemek süt arttırmaz bol sıvı süt arttırır dedi hem kilo da verirsin dedi sadece suyu çok tüketiyorum amacım süt arttırmaktı çok şükür hem süt hem kilo açısından gelişme var şöyle bi algı var çok yemek yiyim sütüm olsun öcelikle bu çok yanlış oğlumda yemek yemeye fırsatım olmazdı gece 12 lere kadar hamile kalmadan önce 68 dim şimdi de 68 im