Doğum yaptım 30 gün önce. Hamilelikte 17kilo aldım 7 si gitti sadece öyle aşırı istahimda yok açta kalmıyorum ,emziriyorum ama bende sadece 7 kilo gitti 1 ayda.
Sizde durumlar nasıl.
Kendimi salmak istemiyorum kilolar yerleşmeden üstüne eklemeden nasıl veririz bu kiloları.