Aylaa123 Selisimsek rozerin yada rozalin olarak geçiyor - güneşin doğduğu yer demek benim çok hoşuma gidiyor bu isim öneri olsun
Selisimsek Kızlar teşekkür ederim lavin lorin isimleri de benim çok hoşuma gidiyor ama diğer seçenekler de çok hoşuma gitti
ykaya18 cLearQueen evet haziran gecesi hatta oradaki baran karakteri benim gelecekte oğlum olursa adını koyacağım dediğim isim olmuştu ama kısmet kızım olacak 🥰🤭