Benim de bat 17 3 ağustos ovulasyon pik günüydü çatlama günüde değerlendirdik o zamandan beri sağ kasığımda kramp şeklinde bir his vardı bugüne kadar bugün öğleden sonra hislerim kayboldu belirsiz bilemiyorum ben de. Ama bir hafta boyunca kramp girmesi normal mi bilemedim pazartesi gününe kadın doğuma randevu aldım doğru mu yaptım sizce