Kızlar haziran ayının 13 ünde adet oldum temmuz 14 te 580 beta ile hamile olduğumu öğrendim 18 temmuzda düşük yaptım ağustos ayında adet olacağım günü düşük yaptığım güne göre mi hesaplamam gerekiyor yoksa haziran döngüsüne göre mi ? Uygulamada bat 4 gözüküyor