Grimsi Papatya_1626 1 yemek kaşığı şeker üzerine idrar dökülüyormuş eskilerin yöntemi bu idrarda çözünmez tabanda kalırsa pozitif çözünür de erirse negatif oluyormuş sonuç
lilyum_ Dilaralav idrarın üzerine biraz camasır suyu döküyorsun direk köpürmeye baslarsa gebelik var diyorlar. Karbonatta da aynısı köpürürse gebelik var denir
lilyum_ Nurcanyks ben ilk hamile kaldığımda yapmıştım ve direkt kopürmüstü. Sonra hamile degilken bi daha yaptım yine köpürüyordu ama ben bardağı sallayıp karıştırdığımda köpürüyrodu. O yüzden ben cok inanmıyorum en iyisi kan vermek