Grimsi Kızlar 15 Ağustos da adet olacağım dün aşırı uykum geldi gündüz uyumuşum biraz bugün de yine koltukta uyumuş kalmışım normalde gündüz asla uyuyamam ilk gebeliğimde de uyku bastırıyordu nöbetçi eczane uzakta arabada eşimdeydi bugün netten bakıp şekerle test yaptım 😂😂 bakalım tutacak mı şekere göre pozitif 🤭
myavocado Grimsi 🙄 bugün pazar değil ki, nöbetçi eczane ne alaka, cumartesi günleri tüm eczaneler akşama kadar açık
Sumeyrahebun Grimsi ben de ilk belirtisi buydu reglime 2 gün kala test yapmıştım dayanamayıp pozitif çıkmıştı 🥰
qusel myavocado heryerde açık degilmesela bizim ilçede cumartesileri sadece nöbetçi eczane oluyor. Eczacıların ortak kararıyla eczacılar odası belirliyor. Gerekli olur mu bilmem ama öyle dip bilgi olsun diye yazayım dedim 😀😀😀
Grimsi myavocado nasıl değil evimin altinda eczane var neden kapalı madem 😃 kendimi bildim bileli cumartesi Pazar kapalı olur eczaneler
myavocado qusel aaa bilmiyordum yere göre değiştiğini, diyorum ne alaka cumartesi eczaneler açık şeker meker heyecana ne gerek 😅
Grimsi Yektek22 1 yemek kaşığı şeker üzerine idrar dökülüyormuş eskilerin yöntemi imiş şeker karışmazsa pozitif oluyormuş içinde erir karışırsa negatif
myavocado Grimsi yazdılar yukarıda, halloldu o konu, ile ilçeye göre değişiyormuş cumartesi günleri kapalı açık olma durumu, her yerin kendi eczacilar odası belirliyormuş.
lilyum_ Grimsi ayy kız nimete işemeseydin keşke çok günah. Çamaşır suyuyla da yapıyorlar ya da karbonatla onları deneseydin keske
Grimsi Papatya_1626 1 yemek kaşığı şeker üzerine idrar dökülüyormuş eskilerin yöntemi bu idrarda çözünmez tabanda kalırsa pozitif çözünür de erirse negatif oluyormuş sonuç
lilyum_ Dilaralav idrarın üzerine biraz camasır suyu döküyorsun direk köpürmeye baslarsa gebelik var diyorlar. Karbonatta da aynısı köpürürse gebelik var denir