Sedadvc hiç bilmiyorum ki kendi mopunu yıkıyor, işi bitirince kurutuyor da menunum yani. Hiç yıkamadım aldığımdan beri makina uyarı verince temizlemek aklıma geldi 😂 sadece sularını doldurup boşaltıyordum. Çekim gücü iyi bizim evin etrafı hep tarla çok toz oluyor yazın ev her gün çalışıyor. Suyuna da baya toz birikiyor. Haftalık bazen iki haftaya bir dip köşe yapınca çok toz, tüy çıkmıyor. Biz daha ayrıntılı yapmış oluyoruz 🙂